ТО и ТА: партнеры или соперники?
Коллеги говорим по существу или как?
Посты по теме Профсоюза будут перенсены в соответствующую ветку....
bodevejn, Денис или тебя тоже уже нельзя называть по имени?
Никакой неприязни я не заметила, я только пошутила т.к вижу неприязнь коллеги к агентам и на этой почве поддела.....
А то, что ты подставил своё плечё в поддержку дамы делает тебе честь....
Что касается отписаться по теме, то могу только сказать, что ТО и ТА партнёры по бизнесу. И я как агент постоянно стараюсь приспосабливаться дабы работать было комфортно.... Пока мне это удается, но как будет дальше жизнь покажет.
Кидаться грудью на амбразуру пока не вижу смысла. т.к есть слух про 100% оплату тура, и даст Бог это даст определенный порядок в работе, но и есть проэкт по которому единщики буду считать не валовый доход, а только комисию.....в общем есть свои плюсы и есть минусы.... пока не готова давать оценку происходящему....
Пока что я жду окончательного подсчета голосов и инагурации Президента или баррикад)))) Т.к новый президент может начать мести по новой и соотвественно могут меняться настроения и операторов.....
Посты по теме Профсоюза будут перенсены в соответствующую ветку....
bodevejn, Денис или тебя тоже уже нельзя называть по имени?
Никакой неприязни я не заметила, я только пошутила т.к вижу неприязнь коллеги к агентам и на этой почве поддела.....
А то, что ты подставил своё плечё в поддержку дамы делает тебе честь....
Что касается отписаться по теме, то могу только сказать, что ТО и ТА партнёры по бизнесу. И я как агент постоянно стараюсь приспосабливаться дабы работать было комфортно.... Пока мне это удается, но как будет дальше жизнь покажет.
Кидаться грудью на амбразуру пока не вижу смысла. т.к есть слух про 100% оплату тура, и даст Бог это даст определенный порядок в работе, но и есть проэкт по которому единщики буду считать не валовый доход, а только комисию.....в общем есть свои плюсы и есть минусы.... пока не готова давать оценку происходящему....
Пока что я жду окончательного подсчета голосов и инагурации Президента или баррикад)))) Т.к новый президент может начать мести по новой и соотвественно могут меняться настроения и операторов.....
ТО и ТА: партнеры или соперники?
Питання на мою думку не коректне. ТО і ТА не можуть бути суперниками, тільки партнерами, ось яке партнерство, на скільки воно прозоре, і відповідальне, це питання. Дотримання свого слова, виконання зобов'язань перед партнером - це що завжди цінилося в бізнесі а не в кидалові. де той прав - хто має більше прав.
Питання на мою думку не коректне. ТО і ТА не можуть бути суперниками, тільки партнерами, ось яке партнерство, на скільки воно прозоре, і відповідальне, це питання. Дотримання свого слова, виконання зобов'язань перед партнером - це що завжди цінилося в бізнесі а не в кидалові. де той прав - хто має більше прав.
пані_r@in, да закрыть эти ТА нафиг. А то только требования одни!))))
Цитата(Olla @ 8.2.2010, 16:48)
пані_r@in, да закрыть эти ТА нафиг. А то только требования одни!))))
Ну да, наставить на углах терминалы как для пополнения счета в мобиле и пусть турики приходят и бронируют туры куда хотять у "вельмишановних операторів" непосредственно))))
пані_r@in, зато не будет трабла с дозвонами, комиссиями, некому будет разруливать косяки ТО из своего кармана))))
Olla, зато у представителей ТО, а вернее девочек консультантов по направлениям будут целее нервы ))) А нам надо беречь наш геноцид, ой генофонд
Вряд ли.
Тогда эти неумелые манагеры ТА пойдут тоже работать в ТО)))
Тогда эти неумелые манагеры ТА пойдут тоже работать в ТО)))
Цитата(guliver-tour @ 8.2.2010, 16:25)
ТО и ТА: партнеры или соперники?
Питання на мою думку не коректне. ТО і ТА не можуть бути суперниками, тільки партнерами, ось яке партнерство, на скільки воно прозоре, і відповідальне, це питання. Дотримання свого слова, виконання зобов'язань перед партнером - це що завжди цінилося в бізнесі а не в кидалові. де той прав - хто має більше прав.
Питання на мою думку не коректне. ТО і ТА не можуть бути суперниками, тільки партнерами, ось яке партнерство, на скільки воно прозоре, і відповідальне, це питання. Дотримання свого слова, виконання зобов'язань перед партнером - це що завжди цінилося в бізнесі а не в кидалові. де той прав - хто має більше прав.
Якщо чесно, я просто в шоці від деяких постів...ХТО КОГО "КИДАВ"??? В ЧОМУ ПРОБЛЕМА??? Хто Вам заважає отримати ліцензію ТО, заплатити пару мільйонів передоплати за гарантійні готелі, практично таку ж суму а/к, створити серйозні технології он-лайн бронювання, в кінцевому результаті конкурентний і якісний продукт, який Ви будете пропонувати ТА реалізовувати (при чому хочу особливо відзначити - пропонувати реалізовувати Ваш продукт БЕЗ БУДЬ-ЯКОГО фінансового ризику). Тут також не забуваємо,що є і низькі сезони (як зараз під назвою "білет в подарунок"), коли збитки на кожному Вашому рейсі будуть сягати десятки тисяч американських гривень...
От після всього цього, хотілось би побачити що Ви будете писати про якесь "кідалово"...
Коллеги, все тут дуже просто - ТО і ТА дуже взаємопов"язані структури!!! Але, не будемо забувати, що виробник (а у нашому випадку ТО несе 100% ризиків) має право встановлювати певні "правила гри", і з огляду на якісь зміни на ринку, знову ж таки має право ці "правила" переглядати! І не тому, що так ТО захотілось, а тому,що на це є певні об"єктивні обставини!!!
Цитата(Travelman @ 8.2.2010, 17:16)
Якщо чесно, я просто в шоці від деяких постів...ХТО КОГО "КИДАВ"??? В ЧОМУ ПРОБЛЕМА??? Хто Вам заважає отримати ліцензію ТО, заплатити пару мільйонів передоплати за гарантійні готелі, практично таку ж суму а/к, створити серйозні технології он-лайн бронювання, в кінцевому результаті конкурентний і якісний продукт, який Ви будете пропонувати ТА реалізовувати (при чому хочу особливо відзначити - пропонувати реалізовувати Ваш продукт БЕЗ БУДЬ-ЯКОГО фінансового ризику). Тут також не забуваємо,що є і низькі сезони (як зараз під назвою "білет в подарунок"), коли збитки на кожному Вашому рейсі будуть сягати десятки тисяч американських гривень...
От після всього цього, хотілось би побачити що Ви будете писати про якесь "кідалово"...
Коллеги, все тут дуже просто - ТО і ТА дуже взаємопов"язані структури!!! Але, не будемо забувати, що виробник (а у нашому випадку ТО несе 100% ризиків) має право встановлювати певні "правила гри", і з огляду на якісь зміни на ринку, знову ж таки має право ці "правила" переглядати! І не тому, що так ТО захотілось, а тому,що на це є певні об"єктивні обставини!!!
От після всього цього, хотілось би побачити що Ви будете писати про якесь "кідалово"...
Коллеги, все тут дуже просто - ТО і ТА дуже взаємопов"язані структури!!! Але, не будемо забувати, що виробник (а у нашому випадку ТО несе 100% ризиків) має право встановлювати певні "правила гри", і з огляду на якісь зміни на ринку, знову ж таки має право ці "правила" переглядати! І не тому, що так ТО захотілось, а тому,що на це є певні об"єктивні обставини!!!
Все правильно, хіба хтось проти того, щоб були встановлені правила гри, але про того, щоб ці правила змінювались від бажання ТО, щоб ці правила співпадали з законодавством країни в якіій працює ТО. Щоб ТО не розказувала нам казки, що зменьшуючи комісію вона бореться з знижками, в той же час продаючи туристам тури зі знижкою в розмірі комісії ТА. Я не проти, щоб ТО працювало напряму з туристами, але я не хочу, щоб мої менеджери тратили час розказуючи туристу про готелі і т.д., а потім турист йшов і бронював напряму, отримуючи скидку.
пані_r@in, вот уж я Вам покоя не даю. Аж странно... Вроде и не знакомы-то толком.
bodevejn, спасибо ты настоящий рыцарь - с тобой ни одна дама не пропадёт.)))
yanat, обратите внимание, что вы первая перешли от конструктивного диалога на личности, что не могло не вызвать тут, как Вы изволили выразиться, срач.
Travelman, вот я тоже в шоке с некоторых постов. И каждый раз обещаю себе не ввязываться в пустую дискуссию, а оно как наркотик.
guliver-tour, я тоже раз потеряла туристов, которые нашли лазейку в Тез тур и купили тур со скидкой 10%. Я просто там молнии метала. Но я никогда не поверю, что кто-то поставит это на поток и один менеджер крупного ТО будет работать с агентами и клиентами. ЭТО ФИЗИЧЕСКИ НЕВОЗМОЖНО. А вот создание своей агентской сети - другое дело. Но опять же не сети скидками страдают - им смысла нет - у них и так клиентов достаточно.
bodevejn, спасибо ты настоящий рыцарь - с тобой ни одна дама не пропадёт.)))
yanat, обратите внимание, что вы первая перешли от конструктивного диалога на личности, что не могло не вызвать тут, как Вы изволили выразиться, срач.
Travelman, вот я тоже в шоке с некоторых постов. И каждый раз обещаю себе не ввязываться в пустую дискуссию, а оно как наркотик.
guliver-tour, я тоже раз потеряла туристов, которые нашли лазейку в Тез тур и купили тур со скидкой 10%. Я просто там молнии метала. Но я никогда не поверю, что кто-то поставит это на поток и один менеджер крупного ТО будет работать с агентами и клиентами. ЭТО ФИЗИЧЕСКИ НЕВОЗМОЖНО. А вот создание своей агентской сети - другое дело. Но опять же не сети скидками страдают - им смысла нет - у них и так клиентов достаточно.
Цитата
guliver-tour, я тоже раз потеряла туристов, которые нашли лазейку в Тез тур и купили тур со скидкой 10%. Я просто там молнии метала. Но я никогда не поверю, что кто-то поставит это на поток и один менеджер крупного ТО будет работать с агентами и клиентами. ЭТО ФИЗИЧЕСКИ НЕВОЗМОЖНО. А вот создание своей агентской сети - другое дело. Но опять же не сети скидками страдают - им смысла нет - у них и так клиентов достаточно.
А разве нет крупных ТО работающих и с клиентами и с агентами? Основную работу делаем мы - подбор тура, ТО остаеться только провести бронировку и взять деньги.
У меня в городе сети и давали самые большые скидки. название "Горячие ..." - по логике туристов там должны быть самые низкие цены, но они продают те же предложения от ТО, что и мы. И что бы соответствовать названию даю большые скидки.
Цитата(guliver-tour @ Сегодня, 10:17)
А разве нет крупных ТО работающих и с клиентами и с агентами? Основную работу делаем мы - подбор тура, ТО остаеться только провести бронировку и взять деньги.
Как Вы это видите? Для того, чтоб ТО провести бронировку - им нужно будет открыть в каждом городе свой собственный офис. Учитывая к-во рейсов, их загруженность - представительство ТО с трудом будет справляться с потоком клиентов. А им еще и доки печатать придется. Так что на ТА они тоже останутся.
Во вторых, сомневаюсь, что офисы ТО будут раздавать скидки. Потому что в таком случае, они просто не окупятся. А платить им тоже придется и аренду, и з/п, и комун. платежи. Да еще и налоги, как никак.
Единственно возможный вариант - покупать туры на сайте ТО. Но думаю, такие возможности будут скорее открыты для тех, у кого есть кредитки. И далеко не каждый турист будет бронировать тур через интернет. Да и вряд ли таким образом будут заказываться пресловутые горящие туры.
Ну и отсутствие скидок, личного контакта - чтоб было кому голову поморочить и с кого спросить - опять же в минус работе ТО как ТА.
Так что пусть каждый делать свою работу. И делает ее качественно.
Цитата(Olla @ 9.2.2010, 10:45)
Как Вы это видите? Для того, чтоб ТО провести бронировку - им нужно будет открыть в каждом городе свой собственный офис. Учитывая к-во рейсов, их загруженность - представительство ТО с трудом будет справляться с потоком клиентов. А им еще и доки печатать придется. Так что на ТА они тоже останутся.
Во вторых, сомневаюсь, что офисы ТО будут раздавать скидки. Потому что в таком случае, они просто не окупятся. А платить им тоже придется и аренду, и з/п, и комун. платежи. Да еще и налоги, как никак.
Единственно возможный вариант - покупать туры на сайте ТО. Но думаю, такие возможности будут скорее открыты для тех, у кого есть кредитки. И далеко не каждый турист будет бронировать тур через интернет. Да и вряд ли таким образом будут заказываться пресловутые горящие туры.
Ну и отсутствие скидок, личного контакта - чтоб было кому голову поморочить и с кого спросить - опять же в минус работе ТО как ТА.
Так что пусть каждый делать свою работу. И делает ее качественно.
Во вторых, сомневаюсь, что офисы ТО будут раздавать скидки. Потому что в таком случае, они просто не окупятся. А платить им тоже придется и аренду, и з/п, и комун. платежи. Да еще и налоги, как никак.
Единственно возможный вариант - покупать туры на сайте ТО. Но думаю, такие возможности будут скорее открыты для тех, у кого есть кредитки. И далеко не каждый турист будет бронировать тур через интернет. Да и вряд ли таким образом будут заказываться пресловутые горящие туры.
Ну и отсутствие скидок, личного контакта - чтоб было кому голову поморочить и с кого спросить - опять же в минус работе ТО как ТА.
Так что пусть каждый делать свою работу. И делает ее качественно.
Елементарно, турист приходить в офіс ТА, йому підбирають тур, він гворить, що подумає, йде до дому дзвонить ТО, і бронює вже підібраний тур, скидка в розмірі комісії, яка різниця для ТО кому робити скидку. На сьогодні ТО беруть оплату від туристів безпосередньо в аеропорту. А морочити голову Та і дальше будуть, а ось бронювати в ТО, головне взнати від якого ТО агент знайшов підходящий тур.
Цитата(guliver-tour @ Сегодня, 11:01)
Елементарно, турист приходить в офіс ТА, йому підбирають тур, він гворить, що подумає, йде до дому дзвонить ТО, і бронює вже підібраний тур, скидка в розмірі комісії, яка різниця для ТО кому робити скидку
А расходы Вы учли? если ТО будет открывать офисы по всем городам для работы с туристами, скидки он делать точно не будет. Содержать один офис и 30 - разница ооочень большая.
Не наводите панику.
Цитата(Olla @ 9.2.2010, 11:05)
[/b]
А расходы Вы учли? если ТО будет открывать офисы по всем городам для работы с туристами, скидки он делать точно не будет. Содержать один офис и 30 - разница ооочень большая.
Не наводите панику.
А расходы Вы учли? если ТО будет открывать офисы по всем городам для работы с туристами, скидки он делать точно не будет. Содержать один офис и 30 - разница ооочень большая.
Не наводите панику.
Я не навожу паніку. Я ж не говорив про відкриття офісів в регіонах, це не потрібно, я розказую про практику роботи деяких ТО. Працювати з туристами будемо ми, як і працювали, а от бронювати ... Це ще не носить масового характеру, але я вже неодноразово стикався з клієнтами, які мене переконували, що купляти Єгипет, через Київ дешевше, я не міг зрозумти в чому фішка, поки знайомі не розказали про цю схему, яку я наводив раніше. Це не наведення паніки, це роздуми, щодо партнерських відносин між ТО і ТА.
Цитата(guliver-tour @ Сегодня, 11:16)
Це ще не носить масового характеру, але я вже неодноразово стикався з клієнтами, які мене переконували, що купляти Єгипет, через Київ дешевше
А о каких ТО Вы говорите. У нас же есть некоторые их представители на разделе. Может помогут разобраться?
Цитата(Olla @ Сегодня, 11:24)
Может помогут разобраться?
И кто-то скажет "да, мы продаём напрямую")))))))))))))))))) Официально нет, втихаря какими-то сложными путями - да. Ну и, например, Туртесс рекламирует продажу авиабилетов на регулярные рейсы напрямую туристам. Утверждать, что они не работают с туристами нельзя, но и обвинить в открытой продаже ТУРОВ тоже нельзя.
Mahonya, а вдруг все возьмут и выложат)))) И даже пути сдадут - сложные)) Может и нам так выгодней станет работать. С такими путями)))
Цитата(Olla @ 9.2.2010, 11:24)
А о каких ТО Вы говорите. У нас же есть некоторые их представители на разделе. Может помогут разобраться?
Пегас, Карія, тут више згадувався Тез Тур.
Цитата(guliver-tour @ 8.2.2010, 18:29)
Все правильно, хіба хтось проти того, щоб були встановлені правила гри, але про того, щоб ці правила змінювались від бажання ТО, щоб ці правила співпадали з законодавством країни в якіій працює ТО. Щоб ТО не розказувала нам казки, що зменьшуючи комісію вона бореться з знижками, в той же час продаючи туристам тури зі знижкою в розмірі комісії ТА. Я не проти, щоб ТО працювало напряму з туристами, але я не хочу, щоб мої менеджери тратили час розказуючи туристу про готелі і т.д., а потім турист йшов і бронював напряму, отримуючи скидку.
Шановний коллега,
По моєму, або ми дискутуємо різними мовами, або ви читаєте і коментуєте лише те, що Вам подобається...
У попередньому пості я спробував Вам поянити, що ТО є виробником продукту, який зокрема Ваше агентство БЕЗ БУДЬ-ЯКИХ РИЗИКІВ І КАПІТАЛОВКЛАДЕНЬ маєте можливість реалізовувати. Мало того, якщо Ви уважно читали Вашу агентську угоду, то там передбачено, що ТО має право на перегляд умов співпраці з ТА (це якщо вже говорити мовою Законодавства та юридичною).
Далі...Якщо Ви вже так відстоюєте незрозуміло які свої права (а до речі конкретики у Ваших постах я особисто абсолютно не помітив, одні загальні фрази), то просто приведу приклад роботи ТА (далеко не будемо заглядати) у тій же Польщі. Так от, там, підписавши угоду з крупним ТО (наприклад NECKERMANN,TUI, KUONI, і т.д., які до речі, там мають і безпосередньо свої власні офіси продаж клієнтам), Ви підписуєтесь під тим, що стартуючи навіть з мінімальної комісії (яку до речі Ви отримаєте лише один раз на місяць на свій рахунок після перерахування 100% коштів туру ТО), Ви зобов"язані виконати певний піврічний, а потім річний об"єм продаж (який до речі далеко не маленький). У випадку, якщо ТА не виконує цей мінімальний об"єм реалізації - агентська угода анулюється автоматично. Говорячи простима словами - ТА стає просто нецікавим для того, чи іншого ТО.
У нашому ж випадку (маю на увазі стосунки ТО та ТА в Україні), умови співпраці є ще дуже і дуже лояльні, у порівнянні з Європейською практикою. Висновки зробіть самі...
Цитата(Travelman @ 9.2.2010, 12:30)
Шановний коллега,
По моєму, або ми дискутуємо різними мовами, або ви читаєте і коментуєте лише те, що Вам подобається...
У попередньому пості я спробував Вам поянити, що ТО є виробником продукту, який зокрема Ваше агентство БЕЗ БУДЬ-ЯКИХ РИЗИКІВ І КАПІТАЛОВКЛАДЕНЬ маєте можливість реалізовувати. Мало того, якщо Ви уважно читали Вашу агентську угоду, то там передбачено, що ТО має право на перегляд умов співпраці з ТА (це якщо вже говорити мовою Законодавства та юридичною).
Далі...Якщо Ви вже так відстоюєте незрозуміло які свої права (а до речі конкретики у Ваших постах я особисто абсолютно не помітив, одні загальні фрази), то просто приведу приклад роботи ТА (далеко не будемо заглядати) у тій же Польщі. Так от, там, підписавши угоду з крупним ТО (наприклад NECKERMANN,TUI, KUONI, і т.д., які до речі, там мають і безпосередньо свої власні офіси продаж клієнтам), Ви підписуєтесь під тим, що стартуючи навіть з мінімальної комісії (яку до речі Ви отримаєте лише один раз на місяць на свій рахунок після перерахування 100% коштів туру ТО), Ви зобов"язані виконати певний піврічний, а потім річний об"єм продаж (який до речі далеко не маленький). У випадку, якщо ТА не виконує цей мінімальний об"єм реалізації - агентська угода анулюється автоматично. Говорячи простима словами - ТА стає просто нецікавим для того, чи іншого ТО.
У нашому ж випадку (маю на увазі стосунки ТО та ТА в Україні), умови співпраці є ще дуже і дуже лояльні, у порівнянні з Європейською практикою. Висновки зробіть самі...
По моєму, або ми дискутуємо різними мовами, або ви читаєте і коментуєте лише те, що Вам подобається...
У попередньому пості я спробував Вам поянити, що ТО є виробником продукту, який зокрема Ваше агентство БЕЗ БУДЬ-ЯКИХ РИЗИКІВ І КАПІТАЛОВКЛАДЕНЬ маєте можливість реалізовувати. Мало того, якщо Ви уважно читали Вашу агентську угоду, то там передбачено, що ТО має право на перегляд умов співпраці з ТА (це якщо вже говорити мовою Законодавства та юридичною).
Далі...Якщо Ви вже так відстоюєте незрозуміло які свої права (а до речі конкретики у Ваших постах я особисто абсолютно не помітив, одні загальні фрази), то просто приведу приклад роботи ТА (далеко не будемо заглядати) у тій же Польщі. Так от, там, підписавши угоду з крупним ТО (наприклад NECKERMANN,TUI, KUONI, і т.д., які до речі, там мають і безпосередньо свої власні офіси продаж клієнтам), Ви підписуєтесь під тим, що стартуючи навіть з мінімальної комісії (яку до речі Ви отримаєте лише один раз на місяць на свій рахунок після перерахування 100% коштів туру ТО), Ви зобов"язані виконати певний піврічний, а потім річний об"єм продаж (який до речі далеко не маленький). У випадку, якщо ТА не виконує цей мінімальний об"єм реалізації - агентська угода анулюється автоматично. Говорячи простима словами - ТА стає просто нецікавим для того, чи іншого ТО.
У нашому ж випадку (маю на увазі стосунки ТО та ТА в Україні), умови співпраці є ще дуже і дуже лояльні, у порівнянні з Європейською практикою. Висновки зробіть самі...
проблема в тому, що ми розглядаємо це з двох різних точок зору, ви з ТО, я з ТА. Я повністю згоден, що ТО як любий виробник продукту має більше прав ніж продавець того продукту, як то агенство, магазин і т.д. Але я хочу, що якщо підписаний договір на рік, то він повинен дотримуватися сотронами рік, і прийматися зміни до нього повинні за двохстронньою згодою, і це не мої вимоги, а вимоги Цивільного кодексу. І мене не повинні змушувати підписувати зміни, які мені не вигідні. Любі зміни повинні вностися або за взаємною згодою, або вже у новому договорі. ПРоблема не втому, що ТО зменьшила комісію, а проблема в тому як вони це зробили. Тільки в договорі з Корал прописано, що вони мають право змінювати комісію, Якщо би було так, як Ви стверджуєте, що ТО має право змінювати умови, то нас не заставляли підписувати додаткові угоди. Тобто по Європейській практиці ТО могли отримати тисячі судових позовів від ТА, щей проблеми з Антимонопольним комітетом.
До речі про ризики, ми ще назебули таких ТО як one2go, чи Слобода і хто в результаті постраждав.
І якщо йти по Вашій логіці, що ТО як виробник завжди правий, то наступний по цепочці продаж ТО-ТА- турист, тоді він також хай сидить тихенько і не висуває якихось своїх вимог, а купляє те що йому пропонують?
Цитата(guliver-tour @ 9.2.2010, 13:07)
проблема в тому, що ми розглядаємо це з двох різних точок зору, ви з ТО, я з ТА. Я повністю згоден, що ТО як любий виробник продукту має більше прав ніж продавець того продукту, як то агенство, магазин і т.д. Але я хочу, що якщо підписаний договір на рік, то він повинен дотримуватися сотронами рік, і прийматися зміни до нього повинні за двохстронньою згодою, і це не мої вимоги, а вимоги Цивільного кодексу. І мене не повинні змушувати підписувати зміни, які мені не вигідні. Любі зміни повинні вностися або за взаємною згодою, або вже у новому договорі. ПРоблема не втому, що ТО зменьшила комісію, а проблема в тому як вони це зробили. Тільки в договорі з Корал прописано, що вони мають право змінювати комісію, Якщо би було так, як Ви стверджуєте, що ТО має право змінювати умови, то нас не заставляли підписувати додаткові угоди. Тобто по Європейській практиці ТО могли отримати тисячі судових позовів від ТА, щей проблеми з Антимонопольним комітетом.
До речі про ризики, ми ще назебули таких ТО як one2go, чи Слобода і хто в результаті постраждав.
І якщо йти по Вашій логіці, що ТО як виробник завжди правий, то наступний по цепочці продаж ТО-ТА- турист, тоді він також хай сидить тихенько і не висуває якихось своїх вимог, а купляє те що йому пропонують?
До речі про ризики, ми ще назебули таких ТО як one2go, чи Слобода і хто в результаті постраждав.
І якщо йти по Вашій логіці, що ТО як виробник завжди правий, то наступний по цепочці продаж ТО-ТА- турист, тоді він також хай сидить тихенько і не висуває якихось своїх вимог, а купляє те що йому пропонують?
Ви знаєте, ми з Вами можемо довго дискутувати на цю тему, на що, навряд чи буде у мене достатньо часу, та і не цікаво це напевно буде іншим коллегам...
З позитивів нашої короткої дискуссії - це те, що Ви вже відійшли від термінів "КІДАЛИ"...
Щодо інших Ваших думок, то:
1) Вас ніхто не заставляє, і не може заставити продавати тури того чи іншого ТО по тому чи іншому напрямку, якщо Вас не влаштовують умови співпраці;
2) щодо суду - не це мають право будь-які суб"єкти підприємництва. І цього права також ніхто не зможе забрати. Питання у тому, чи такого роду позови будуть прийняті до розгляду і яка у них перспектива для позивача?;
3) Антимонопольний комітет тут також абсолютно ні при чому, оскільки, Ви не реалізовуєте товари першої необхідності (це не хліб, не цукор, не бензин в кінці кінців). Мало того...На ринку масса пропозицій з боку інших учасників ринку з набагато вигіднішими умовами співпраці. Вибір за Вами. Питання лише у тому, чи цих учасників ринку не чекає доля ТО, приклад яких Ви самі навели...
І не розглядаю я питання з метою відстоювання позиції ТО. Все, що я пробую написати - це досвід, здоровий глузд, і прагматика бачення реалій сьогодення.
Цитата(Travelman @ 9.2.2010, 13:26)
Ви знаєте, ми з Вами можемо довго дискутувати на цю тему, на що, навряд чи буде у мене достатньо часу, та і не цікаво це напевно буде іншим коллегам...
З позитивів нашої короткої дискуссії - це те, що Ви вже відійшли від термінів "КІДАЛИ"...
Щодо інших Ваших думок, то:
1) Вас ніхто не заставляє, і не може заставити продавати тури того чи іншого ТО по тому чи іншому напрямку, якщо Вас не влаштовують умови співпраці;
2) щодо суду - не це мають право будь-які суб"єкти підприємництва. І цього права також ніхто не зможе забрати. Питання у тому, чи такого роду позови будуть прийняті до розгляду і яка у них перспектива для позивача?;
3) Антимонопольний комітет тут також абсолютно ні при чому, оскільки, Ви не реалізовуєте товари першої необхідності (це не хліб, не цукор, не бензин в кінці кінців). Мало того...На ринку масса пропозицій з боку інших учасників ринку з набагато вигіднішими умовами співпраці. Вибір за Вами. Питання лише у тому, чи цих учасників ринку не чекає доля ТО, приклад яких Ви самі навели...
І не розглядаю я питання з метою відстоювання позиції ТО. Все, що я пробую написати - це досвід, здоровий глузд, і прагматика бачення реалій сьогодення.
З позитивів нашої короткої дискуссії - це те, що Ви вже відійшли від термінів "КІДАЛИ"...
Щодо інших Ваших думок, то:
1) Вас ніхто не заставляє, і не може заставити продавати тури того чи іншого ТО по тому чи іншому напрямку, якщо Вас не влаштовують умови співпраці;
2) щодо суду - не це мають право будь-які суб"єкти підприємництва. І цього права також ніхто не зможе забрати. Питання у тому, чи такого роду позови будуть прийняті до розгляду і яка у них перспектива для позивача?;
3) Антимонопольний комітет тут також абсолютно ні при чому, оскільки, Ви не реалізовуєте товари першої необхідності (це не хліб, не цукор, не бензин в кінці кінців). Мало того...На ринку масса пропозицій з боку інших учасників ринку з набагато вигіднішими умовами співпраці. Вибір за Вами. Питання лише у тому, чи цих учасників ринку не чекає доля ТО, приклад яких Ви самі навели...
І не розглядаю я питання з метою відстоювання позиції ТО. Все, що я пробую написати - це досвід, здоровий глузд, і прагматика бачення реалій сьогодення.
Для Travelman
1. А що є вибір на масових напрямках Туреччина , Єгипет, коли всі ТО прийняли разом зміни до комісії, Це як я писав про колгосп: Справа добровільна. хоч вступай, а ні - застрілю" . Звичайно я працюю не тільки по Туреччині чи Єгипту, але це є масові напрямки, які ще приносять прибуток. Хоча вже появляютьяс альтернативи і на Туреччину.
2. Щодо суду. Тому і не було позовів, ТА розуміє в якій країні ми живемо, і чи зможе якась окрема ТА виграти суд у ТО, хіба що об'єднашись в якусь структуру, але це не тема цього обговорення.
3. Є спроба зговору ТО, які надають один подукт, тобто монопольна змова для впливу на субекті цього ринку.
І в кінці Ви прийшли до висновку, що вибору таки немає, або залишатися з тими які є, або працювати з тими, які можуть кинути.
досвід, здоровий глузд, і прагматика бачення реалій сьогодення - це дуже добре, а як з майбутнім, Ви не вважаєте, що свое майбутне ми самі творимо?
Цитата(guliver-tour @ 9.2.2010, 13:48)
1. А що є вибір на масових напрямках Туреччина , Єгипет, коли всі ТО прийняли разом зміни до комісії, Це як я писав про колгосп: Справа добровільна. хоч вступай, а ні - застрілю" . Звичайно я працюю не тільки по Туреччині чи Єгипту, але це є масові напрямки, які ще приносять прибуток. Хоча вже появляютьяс альтернативи і на Туреччину.
guliver-tour, создайте еще ассоциацию любителей батонов например, и требуйте от хлебозаводов снижать цены, давать комиссии, открывать удобные точки продаж и т.п. на том основании что батонов очень много едят
Вы упорно не желаете, понимать очевидные вещи , которые до Вас пытаеться донести Travelman, у которого судя по всему целый вагон терпения
Хоть это и Тревенмену...
guliver-tour,
Почему Вы так возмущенны тем, что Ваши идеи могут не разделять другие люди?
Зачем Вы каждый раз отклоняетесь от самой сути темы, постоянно переходя на - "А покажи що ти зробив?" В конце концов, что Вы в это ТА вцепились свое. Понимаю, детище и все такое. Вы что, даже 1 % не отдавали отчета, что оно может прогореть, по каким то другим причинам - кроме тупых и жадных ТО?..
Я понимаю, что Вы вложили денег, расписали на 3 года вперед, что при условии 10% комиссии ваши капиталовложение вернуться через 2,2 года и установят уровень рентабельности фирмы где от в районе 40%..
А тут бац! и не получилось...
так все в жизни, так!
Женишься - а через 3 года разводишься. Не пускаешь ребенка гулять - а он все равно болеет. Поклал деньги в Укрпромбанк - а он обанкротился.
Прям этот профсоюз и постоянные упреки в сторону ТО, мне напоминают разговоры мужа с женой, когда жена вдруг не оправдала доверия: постарела, поправилась и уже не такая офигенная в постели.
guliver-tour,
Цитата
а як з майбутнім, Ви не вважаєте, що свое майбутне ми самі творимо?
Почему Вы так возмущенны тем, что Ваши идеи могут не разделять другие люди?
Зачем Вы каждый раз отклоняетесь от самой сути темы, постоянно переходя на - "А покажи що ти зробив?" В конце концов, что Вы в это ТА вцепились свое. Понимаю, детище и все такое. Вы что, даже 1 % не отдавали отчета, что оно может прогореть, по каким то другим причинам - кроме тупых и жадных ТО?..
Я понимаю, что Вы вложили денег, расписали на 3 года вперед, что при условии 10% комиссии ваши капиталовложение вернуться через 2,2 года и установят уровень рентабельности фирмы где от в районе 40%..
А тут бац! и не получилось...
так все в жизни, так!
Женишься - а через 3 года разводишься. Не пускаешь ребенка гулять - а он все равно болеет. Поклал деньги в Укрпромбанк - а он обанкротился.
Прям этот профсоюз и постоянные упреки в сторону ТО, мне напоминают разговоры мужа с женой, когда жена вдруг не оправдала доверия: постарела, поправилась и уже не такая офигенная в постели.
Цитата(bodevejn @ 9.2.2010, 13:56)
guliver-tour, создайте еще ассоциацию любителей батонов например, и требуйте от хлебозаводов снижать цены, давать комиссии, открывать удобные точки продаж и т.п. на том основании что батонов очень много едят
Вы упорно не желаете, понимать очевидные вещи , которые до Вас пытаеться донести Travelman, у которого судя по всему целый вагон терпения
Вы упорно не желаете, понимать очевидные вещи , которые до Вас пытаеться донести Travelman, у которого судя по всему целый вагон терпения
Всюди є цепочка - виробник - продавець - споживач, і якщо хтось в цій цепочці починає диктувати свої умови, не зважаючми на других учасників, це приводить в кінцевому результаті, до занепаду всієї цепочки.
А щодо терпіння, то його в туризмі, як і у другій роботі, що передбачає спілкування з клієнтами, потрібно мати вагон і ще маленьку тележку
МадамШ.,
Хорошо сказано.
Якщо умови не влаштовують, завжди знаходиться вихід, як під них підлаштуватися по-іншому. ТО сам не знає, до чого в кінцевому результаті приведуть всі його вимоги та бажання. Це надто непередбачувано.
Так що не думаю, що вони зацікавлені в надто категоричних змінах.
Хорошо сказано.
Цитата(guliver-tour @ Сегодня, 14:13)
Всюди є цепочка - виробник - продавець - споживач, і якщо хтось в цій цепочці починає диктувати свої умови, не зважаючми на других учасників, це приводить в кінцевому результаті, до занепаду всієї цепочки.
Якщо умови не влаштовують, завжди знаходиться вихід, як під них підлаштуватися по-іншому. ТО сам не знає, до чого в кінцевому результаті приведуть всі його вимоги та бажання. Це надто непередбачувано.
Так що не думаю, що вони зацікавлені в надто категоричних змінах.
Цитата(МадамШ. @ 9.2.2010, 14:07)
Хоть это и Тревенмену...
guliver-tour,
Почему Вы так возмущенны тем, что Ваши идеи могут не разделять другие люди?
Зачем Вы каждый раз отклоняетесь от самой сути темы, постоянно переходя на - "А покажи що ти зробив?" В конце концов, что Вы в это ТА вцепились свое. Понимаю, детище и все такое. Вы что, даже 1 % не отдавали отчета, что оно может прогореть, по каким то другим причинам - кроме тупых и жадных ТО?..
Я понимаю, что Вы вложили денег, расписали на 3 года вперед, что при условии 10% комиссии ваши капиталовложение вернуться через 2,2 года и установят уровень рентабельности фирмы где от в районе 40%..
А тут бац! и не получилось...
так все в жизни, так!
Женишься - а через 3 года разводишься. Не пускаешь ребенка гулять - а он все равно болеет. Поклал деньги в Укрпромбанк - а он обанкротился.
Прям этот профсоюз и постоянные упреки в сторону ТО, мне напоминают разговоры мужа с женой, когда жена вдруг не оправдала доверия: постарела, поправилась и уже не такая офигенная в постели.
guliver-tour,
Почему Вы так возмущенны тем, что Ваши идеи могут не разделять другие люди?
Зачем Вы каждый раз отклоняетесь от самой сути темы, постоянно переходя на - "А покажи що ти зробив?" В конце концов, что Вы в это ТА вцепились свое. Понимаю, детище и все такое. Вы что, даже 1 % не отдавали отчета, что оно может прогореть, по каким то другим причинам - кроме тупых и жадных ТО?..
Я понимаю, что Вы вложили денег, расписали на 3 года вперед, что при условии 10% комиссии ваши капиталовложение вернуться через 2,2 года и установят уровень рентабельности фирмы где от в районе 40%..
А тут бац! и не получилось...
так все в жизни, так!
Женишься - а через 3 года разводишься. Не пускаешь ребенка гулять - а он все равно болеет. Поклал деньги в Укрпромбанк - а он обанкротился.
Прям этот профсоюз и постоянные упреки в сторону ТО, мне напоминают разговоры мужа с женой, когда жена вдруг не оправдала доверия: постарела, поправилась и уже не такая офигенная в постели.
А где Ви видели мое возмущение. Я знаю, и понимию, что идеи которые у меня и у моих единомышлеников есть, их могут не разделять другие люди, они им даже могут не нравиться. Я с этого не делаю большой проблемы. Я уважаю их мнение. Неиперехожу на личное, о бизнесе, у меня кстати все нормально. И по моему в последних коментарях, я нигде не вспоминал профсоюз. Мы на этой ветке говорим о оотношеняих ТО и ТА. И дискусию о других вопросах, я здесь продолжать не буду, это на других ветках.
Цитата(guliver-tour @ 9.2.2010, 15:07)
Мы на этой ветке говорим о оотношеняих ТО и ТА.
ТО и ТА это звенья одной цепи, а не люди по разные стороны баррикад.
Слобода изначально пахла кидаловом. Ладно туристы велись на низкую цену, но вот агенты...
Сейчас опять начнутся в мой адрес тапки, но я не раз сталкивалась с ситуацией, когда агенты вырезают из программы тура информацию, которая может клиенту не понравиться. А угадайте с трёх раз, у кого потом проблемы? У туриста и ТО. Это честно?
Цитата(Aniko @ 9.2.2010, 15:13)
ТО и ТА это звенья одной цепи, а не люди по разные стороны баррикад.
Слобода изначально пахла кидаловом. Ладно туристы велись на низкую цену, но вот агенты...
Сейчас опять начнутся в мой адрес тапки, но я не раз сталкивалась с ситуацией, когда агенты вырезают из программы тура информацию, которая может клиенту не понравиться. А угадайте с трёх раз, у кого потом проблемы? У туриста и ТО. Это честно?
Слобода изначально пахла кидаловом. Ладно туристы велись на низкую цену, но вот агенты...
Сейчас опять начнутся в мой адрес тапки, но я не раз сталкивалась с ситуацией, когда агенты вырезают из программы тура информацию, которая может клиенту не понравиться. А угадайте с трёх раз, у кого потом проблемы? У туриста и ТО. Это честно?
Так я тоже об этом и говорб. мы звенья одной цепи. Я чесно тоже не мог понять кто повелся на Слободу, тут я полностью с Вами солидерен. Есть ли некомпетентные, плохие ТА конечно есть. И это проблема не только ТО, но и ТА, хорошо бы от них избавиться, но вот как?
Aniko, это какую информацию?
Кроме названия ТО?
Кроме названия ТО?
Цитата(guliver-tour @ 9.2.2010, 15:27)
Так я тоже об этом и говорб. мы звенья одной цепи. Я чесно тоже не мог понять кто повелся на Слободу, тут я полностью с Вами солидерен. Есть ли некомпетентные, плохие ТА конечно есть. И это проблема не только ТО, но и ТА, хорошо бы от них избавиться, но вот как?
Это сможет сделать только государство. Но вот проблема - у них там свои баррикады))))))))
Цитата(Olla @ 9.2.2010, 15:28)
Aniko, это какую информацию?
Кроме названия ТО?
Кроме названия ТО?
Что на место начала экскурсии нужно добираться на общественном транспорте, например.
Ну да. Зачем такими мелочами забивать голову туриста))) За ними заедет в двухзвездочный отель лимузин с персональным гидом)))
Цитата(Olla @ 9.2.2010, 15:37)
Ну да. Зачем такими мелочами забивать голову туриста))) За ними заедет в двухзвездочный отель лимузин с персональным гидом)))
Хартия АТОРа против скидочных войн
Ассоциация туроператоров России инициировала подписание Хартии в поддержку агентского бизнеса.
Главная задача документа продемонстрировать намерение туроператорского сообщества поддерживать и укреплять позиции профессиональных агентств, которые грамотно выстраивают взаимоотношения с потребителями.
Хартия предусматривает снижение комиссии до базовой тем агентствам, которые получают повышенную комиссию и предоставляют скидку, превышающую 50% комиссии. Тем агентствам, которые имеют базовую комиссию и также предоставляют скидки в размере более 50% своего вознаграждения, также будет снижена комиссия на размер скидки.
Полный текст ниже по ссылке: http://www.tourinfo.ru/news/26336/
Из подписавших в РФ есть ТО, которые представлены и у нас. Так сказать, инфа к размышлениям, что такое хорошо и что такое плохо
Ассоциация туроператоров России инициировала подписание Хартии в поддержку агентского бизнеса.
Главная задача документа продемонстрировать намерение туроператорского сообщества поддерживать и укреплять позиции профессиональных агентств, которые грамотно выстраивают взаимоотношения с потребителями.
Хартия предусматривает снижение комиссии до базовой тем агентствам, которые получают повышенную комиссию и предоставляют скидку, превышающую 50% комиссии. Тем агентствам, которые имеют базовую комиссию и также предоставляют скидки в размере более 50% своего вознаграждения, также будет снижена комиссия на размер скидки.
Полный текст ниже по ссылке: http://www.tourinfo.ru/news/26336/
Из подписавших в РФ есть ТО, которые представлены и у нас. Так сказать, инфа к размышлениям, что такое хорошо и что такое плохо